C.N
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
Căutare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Ultimele subiecte
» black list
Fleet-save EmptyMier Iun 10, 2009 9:27 pm Scris de blondu1212

» NOUL HOST GALAXIETOOL COSA NOSTRA
Fleet-save EmptyJoi Mar 19, 2009 12:04 am Scris de KlN

» PNA N.A.S.A.
Fleet-save EmptyDum Mar 08, 2009 11:43 pm Scris de blondu1212

» propuneri de razboi
Fleet-save EmptyMar Mar 03, 2009 8:34 pm Scris de KlN

» Fuziune cu REVANGE
Fleet-save EmptyJoi Noi 20, 2008 6:56 pm Scris de KoBrA

» Alianta cu Cylons
Fleet-save EmptyJoi Noi 20, 2008 3:20 pm Scris de umbra

» NAP (Non Agresion Pact)
Fleet-save EmptyLun Noi 17, 2008 10:26 pm Scris de KlN

» unirea aliantelor?
Fleet-save EmptyDum Noi 16, 2008 1:59 pm Scris de boronks

» unul perfect pentru lista neagra
Fleet-save EmptyJoi Oct 23, 2008 9:49 pm Scris de KlN

Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare

Fleet-save

In jos

Fleet-save Empty Fleet-save

Mesaj  boronks Joi Iul 17, 2008 12:31 pm

Daca esti nou in Ogame si te intrebi cum sa eviti ca flota ta sa fie reciclata, iar resursele furate, in timp ce dormi, atunci cel mai important lucru de invatat este conceptul de “Salvare a flotei”, „Fleetsave”, care te va ajuta sa iti tii flota intreaga atunci cand esti offline.

Pentru a invata sa iti salvezi flota corect, trebuie stiut ca atunci cand aceasta se afla in miscare (adica se deplaseaza, intr-o misiune) nu poate fi atacata. Deci, daca nu stationeaza pe o planeta, flota nu poate fi lovita.

Misiunile ce pot fi folosite pentru Fleetsave:

1. Misiunea de recoltare la un camp de ramasite:
Pur si simplu se selecteaza de la flota Reciclatorul sau Reciclatoarele, impreuna cu restul flotei, (recomandat este sa incarci si toate resursele de pe planeta) si se trimit la un camp de ramasite cat timp esti offline.
Pentru cei care nu folosesc FoxGame si nu vad ora la care se va intoarce flota din misiune, se procedeaza astfel: se estimeaza timpul offline, de ex. 9 ore, se introduc coordonatele, se alege CR (camp de ramasite) si se selecteaza viteza astfel incat timpul afisat la Duratie (o parte) sa fie jumatate din timpul necesar, in cazul de fata 4:30h. Astfel, 4:30h drumul pana la campul de ramasite + 4:30h drumul inapoi = 9 ore – timpul offline.

2. Misiunea Desfasurare:
Daca mai ai inca o planeta (de preferat, in apropiere) atunci iti poti trimite flota cu misiunea desfasurare de pe o planeta pe alta. Metoda aceasta este folositoare la inceputul universurilor, cand tehnologia pentru Reciclator nu a fost cercetata. Se selecteaza toata flota, se alege destinatia, se incarca toate resursele si se trimite cu desfasurare. De data aceasta, timpul afisat la Duratie (o parte) va fi egal cu timpul offline.

3. Atac:
Se gaseste un inactiv si se trimit navele impreuna cu resursele, cu misiunea de atac, catre inactivul respectiv. Astfel, flota si resursele vor fi in siguranta, si vor aduce si niste resurse in plus. Daca, in urma atacului, se va creea un camp de ramasite, atunci Reciclatoarele vor fi trimise si ele, separat, ca sa recolteze ramasitele (se va scana inactivul, se va simula lupta si Reciclatoarele vor se vor trimite din timp).
Recomandat este ca flota de atac sa fie trimisa separat, iar restul de flota, impreuna cu Reciclatoarele si resursele, separat. In cazul in care atacul se termina prost, nu se va pierde si restul flotei impreuna cu cea de atac. Pentru stabilirea timpului de „zbor” al flotei se va proceda la fel ca in cazul Misiunii de recoltare, de mai sus. Atacul se va da DOAR la inactivi, pentru ca un jucator activ va avea o timp suficient sa organizeze un „ninja”. (Pe scurt, ninja – un atac neprevazut care iti va distruge flota).

4. Misiunea Transport:
Se selecteaza navele, destinatia, se incarca resursele si se trimite. Atentie, resursele transportate, vor ramane la destinatie, vulnerabile in fata unui atac, iar navele se vor intoarce de unde au plecat. NU faceti transport catre planetele adversarilor, pentru ca pot calcula usor cand se va intoarce flota si va vor ataca la 2-3 secunde dupa ce flota a aterizat. Pentru stabilirea timpului de „zbor” al flotei se va proceda la fel ca in cazul Misiunii de recoltare, de mai sus.

5. Spionaj:
La fel ca la Atac, doar ca in flota se va include cel putin o proba si se va alege misiunea Spionaj. Avantajul este ca puteti face fleetsave si la un inactiv plin de aparare. Alegeti doar inactivi FARA flota, deoarece exista sansa de a va intercepta flota in Spionaj si atunci apararea va incepe sa traga. Spionati DOAR inactivi. Pentru stabilirea timpului de „zbor” al flotei se va proceda la fel ca in cazul Misiunii de recoltare, de mai sus.

Metodele descrise mai sus sunt folositoare, in special, in prima parte a jocului. Pe masura ce universul „imbatraneste”, isi vor face aparitia si Lunile. Cu ajutorul Phalanx-ului (constructie posibila doar pe Luna), un jucator poate vedea de unde pana unde se deplaseaza o flota si timpul de zbor. De ex., va putea vedea flota Y care se intoarce dintr-o misiune de atac la o anumita ora si atunci va ataca la cateva secunde dupa ce flota Y a ajuns inapoi.

Phalanx-urile au si ele o anumita raza de actiune, in functie de nivelul construit, si anume nivelul^2 -1. Adica, un phalanx de nivel 5 va „vedea” 5^2-1 = 5*5-1 = 24 de sisteme in stanga si 24 de sisteme in dreapta. Deci, nu va speriati de lunile aflate la 200 de sisteme departare, dar inainte sa faceti fleetsave, aruncati un ochi in jur si scanati eventualele luni pentru a vedea ce nivel de phalanx este construit.

Doua metode de a face fleetsave si a scapa de Phalanx
1. Folosind Luna proprie. Phalanx-ul detecteaza doar flotele trimise de la sau catre o planeta. Deci flota trimisa de pe o Luna catre o alta Luna sau de pe o Luna catre un Camp de ramasite este invizibila pentru Phalanx.

Cu toate astea, flotele trimise de pe Luna catre un Camp de ramasite pot fi detectate. Un jucator, stiind aproximativ momentul la care a plecat flota spre Campul de ramasite, sta si observa cand dispare campul de ramasite. Stiind cand a plecat flota si cand a ajuns la ramasite, poate calcula destul de usor cand se va intoarce flota. Pentru a evita si acest pericol, trimiteti cu 20-30 de secunde inainte de flota principala cateva Reciclatoare. Astfel, jucatorul respectiv va calcula timpul de intoarcere al celor cateva Reciclatoare trimise si, cel mai probabil, le va distruge, dar flota principala va fi in siguranta.
De asemenea, nu faceti fleetsave exact la aceleasi ore in fiecare zi si nici la acelasi Camp de ramasite.

2. Misiunea Desfasurare Retrasa:
Atunci cand aveti o flota cu misiunea Desfasurare si o retrageti, nu se va mai vedea pe Phalanx. Una dintre cele mai folosite metode de fleetsave este trimiterea flotei intr-o misiune lunga de Desfasurare si rechemarea ei la jumatatea dinstantei. In acest fel, flota va disparea de pe Phalanx si se va si intoarce de unde a plecat. Un inconvenient ar fi consumul crescut de deuteriu, direct proportional cu distanta si cu marimea flotei. Daca pe planeta aveti o aparare bunicica, flota se poate imparti in gupuri mai mici si trimite separat, astfel incat un un atac impotriva unui numar mic de nave plus o aparare buna sa fie neprofitabil pentru atacator.

Cateva aspecte legate de fleetsave:
1. RIP-urile sunt excelente pentru fleetsave. Merg foarte incet si consuma putin deuteriu. Astfel, viteza cu care se va deplasa intrega flota se va micsora, avand posibilitatea de a face fleetsave pentru un timp indelungat, consumand putin deuteriu. Cel mai „ieftin” fleetsave este trimiterea flotei, inclusiv RIP, de pe Luna la Campul de ramasite propriu, de la aceleasi coordonate.
2. Unii jucatori nu fac fleetsave niciodata. Asta pentru ca flota impreuna cu apararea lor le permit sa doarma fara griji stiind ca nu pot fi loviti profitabil. Insa, in universurile ACS, aproape orice flota si/sau aparare poate fi distrusa prin participarea mai multor jucatori la atac. Asadar, fleetsave-ul este obligatoriu pentru toti jucatorii.
3. Jucatorii cu experienta pot lovi alti jucatori invatandu-le timpii cand acestia sunt online si calculand cand fac fleetsave. Astfel, pot calcula timpul de intoarcere al flotei fara ajutorul unui Phalanx. Pentru a evita, nu faceti fleetsave la fel in fiecare zi (aceleasi ore, aceeasi destinatie) sau impartiti flota in flote mai mici.
4. Este recomandat sa lasati cateva transportoare, reciclatoare, probe pe planete. Nu se stie niciodata ce se va intampla. Poti sa mai salvezi cateva resurse in cazul unui atac sau, in cel mai rau caz, sa aduni ramasitele de la propria flota.

Un alt jucator intotdeauna va ataca daca poate scoate profit. Asa ca atunci cand nu esti online, salveaza flota si resursele si tine-le in aer. Vei avea pierderi minime si vei putea progresa mult mai usor. Daca alianta ta se afla in razboi, atunci vei fi atacat nu numai pentru profit, ci si pentru a-ti cauza pierderi cat mai mari.

Recapitulare:
1. Cea mai sigura metode de fleetsave este Desfasurare intre doua Luni.
2. Daca nu ai Luna, foloseste Misiunea Desfasurare Retrasa.
3. Intotdeauna, fa astfel incat flota sa se intoarca cand vei fi sigur online. Niciodata nu stii cand pierzi autobuzul sau ceasul nu mai suna.
boronks
boronks
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 83
Varsta : 39
Data de inscriere : 04/07/2008

https://cosa-nostra-forum.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum