C.N
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
Căutare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Ultimele subiecte
» black list
Formulele pentru puncte EmptyMier Iun 10, 2009 9:27 pm Scris de blondu1212

» NOUL HOST GALAXIETOOL COSA NOSTRA
Formulele pentru puncte EmptyJoi Mar 19, 2009 12:04 am Scris de KlN

» PNA N.A.S.A.
Formulele pentru puncte EmptyDum Mar 08, 2009 11:43 pm Scris de blondu1212

» propuneri de razboi
Formulele pentru puncte EmptyMar Mar 03, 2009 8:34 pm Scris de KlN

» Fuziune cu REVANGE
Formulele pentru puncte EmptyJoi Noi 20, 2008 6:56 pm Scris de KoBrA

» Alianta cu Cylons
Formulele pentru puncte EmptyJoi Noi 20, 2008 3:20 pm Scris de umbra

» NAP (Non Agresion Pact)
Formulele pentru puncte EmptyLun Noi 17, 2008 10:26 pm Scris de KlN

» unirea aliantelor?
Formulele pentru puncte EmptyDum Noi 16, 2008 1:59 pm Scris de boronks

» unul perfect pentru lista neagra
Formulele pentru puncte EmptyJoi Oct 23, 2008 9:49 pm Scris de KlN

Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare

Formulele pentru puncte

In jos

Formulele pentru puncte Empty Formulele pentru puncte

Mesaj  boronks Joi Aug 21, 2008 9:34 am

Pentru cei care credeati ca ogame e doar "Fa o flota si rupe tot in jur".
Va prezint toate formulele matematice [sper]:


Punctele
a) Punctele per total
Primesti 1 punct pentru fiecare 1000 de resurse cheltuite pe: nave, cladiri, cercetare si aparare.
-Deuteriul folosit pe post de combustibil pentru nave, reactor de fuziune si phalanx nu adauga puncte!
-Daca abandonezi o colonie, pierzi nave sau aparare, lansezi rachete interplanetare sau antibalistice pierzi punctele
b) Punctele de cercetare
Primesti un punct la fiecare tehnologie noua sau upgrade.
c) Punctele de flota
Pentru fiecare nava construita se adauga un punct de flota [indiferent ca este o proba de spionaj sau un RIP

Punctele sunt calculate zilnic de 3 ori
La orele:
-01:05
-09:05
-17:05

Protectia incepatoriilor

< 5.000 de puncte Nu poti ataca persoanele cu 500% mai multe puncte decat tine sau care au mai puţin de 20% din punctele tale. Nici acele persoane nu te pot ataca
> 5.000 de puncte Nu poti ataca persoanele care au mai puţin de 20% din punctele tale si totodata au mai putin de 5.000 de puncte, nici acele persoane nu te pot ataca. Poti ataca pe oricine peste 5.000 de puncte si acele persoane te pot ataca
> 25.000 de puncte Poti ataca pe oricine are mai mult de 5.000 de puncte. Acele persoane te pot ataca

Marimile planetelor:
Pozitia 1: in medie: 64, 60% intre 48 si 80 campuri
Pozitia 2: in medie: 68, 60% intre 53 si 83 campuri
Pozitia 3: in medie: 73, 60% intre 54 si 82 campuri
Pozitia 4: in medie: 173, 60% intre 108 si 238 campuri
Pozitia 5: in medie: 167, 60% intre 95 si 239 campuri
Pozitia 6: in medie: 155, 60% intre 82 si 228 campuri
Pozitia 7: in medie: 144, 60% intre 116 si 173 campuri
Pozitia 8: in medie: 150, 60% intre 123 si 177 campuri
Pozitia 9: in medie: 159, 60% intre 129 si 188 campuri
Pozitia 10: in medie: 101, 60% intre 79 si 122 campuri
Pozitia 11: in medie: 98, 60% intre 81 si 116 campuri
Pozitia 12: in medie: 105, 60% intre 85 si 129 campuri
Pozitia 13: in medie: 110, 60% intre 60 si 160 campuri
Pozitia 14: in medie: 84, 60% intre 42 si 126 campuri
Positia 15: in medie: 101,, 60% intre 54 si 149 campuri
Aceste numere sunt posibile dar pot fi si altele

Numarul campurilor:
(Diametrul planetei/1000) ^2




Energia unui satelit solar
(Temp. maxima/4)+20

Capacitatea reala de transport
Capacitatea maxima - cantitatea de deuteriu necesara pentru zbor


Informatia oferita de catre spioni
Sistemul este putin complicat, dar voi incerca sa va explic:
Cu cat este mai mare nivelul tehnologiei de spionaj a inamicului, cu atat mai multe probe de spionaj sunt necesare.
[ ( Nivelul tehnologiei inampicului - Nivelul tehnologiei tale)˛ ] De exemplu (10-7)˛ = 3˛ = 9 (este nevoie de 9 probe in plus pentru a completa diferenta de 3 nivele)
Acum formulele:

Numarul de probe pentru a vedea X informatii
X + (Y* (tehnologia ta de spionaj - cea a oponentului)^2
La tehnologii egale Y=0
Tehnologia ta > Tehnologia oponentului Y=1
Tehnologia ta < Tehnologia oponentului Y=-1

X= 2 Pentru resurse si nave
X= 3 Pentru resurse, nave si aparare
X= 5 Pentru resurse, nave, aparare si cladiri
X= 7 Pentru resurse, nave, aparare, cladiri si tehnologii

Resursele le vezi si cu o singura proba indiferent de tehnologii


Numarul de probe care trebuie trimise in plus pentru a completa diferenta de tehnologii


* Diferenta -3 : 1 proba
* Diferenta-2 : 3 probe
* Diferenta-1 : 6 probe
* Diferenta0 : 7 probe
* Diferenta+1 : 8 probe
* Diferenta+2 : 11 probe
* Diferenta+3 : 15 probe

Cu cat dezvolti tehnologia cu atat mai multe informatii poti afla despre flotele adverse care se apropie spre planeta ta:
*Nivelul 2 : Arata numarul navelor
*Nivelul 4 : Arata numarul navelor si tipul lor
*Nivelul 8 : Arata numarul fiecarui tip de nave.

Nota: Daca proba este distrusa de catre adversar tot primesti un raport



Costuri
Per nivel
Costul de baza * Indicile de crestere ^ (nivelul - 1)
Cumulativ
Costul de baza *(1 - Indicile de crestere ^ nivel) / (1- Indicele de crestere)

Indicii de crestere
Mina de metal, Sintetizatorul de deuteriu, Uzina solara : 1.5
Mina de cristal: 1.6
Reactorul de fuziune: 1.8
Tehnologia gravitonului: 3
Restul cladirilor si tehnologiilor: 2

Exemple:
Costul per nivel pentru o mina de metal lvl 15

(60 * 1.5 ^ (15 - 1)) metal & (15 * 1.5 ^ (15 - 1)) cristal
(60 * 1.5 ^ 14) metal & (15 * 1.5 ^ 14) cristal
(17515.755...) metal & (4378.938...) cristal
=17515 metal & 4378 cristal

Costul per nivel pentru o mina de metal lvl 15 = 17.515 METAL si 4378 CRISTAL

Costule cumulativ pentru o mina de metal lvl 15


60 * (1 - 1.5 ^ 15) / (1 - 1.5) metal & 15 * (1 - 1.5 ^ 15) / (1 - 1.5) cristal
60 * (-436.893...) / (-0.5) metal & 15 * (-436.893...) / (-0.5) cristal
=52427.266... metal & 13106.816... cristal

Costule cumulativ pentru o mina de metal lvl 15 =52.427METAL si 13.106 CRISTAL

Productia per ora
Mina de metal:
30* nivelul minei * 1.1 ^ nivelul minei
Mina de cristal:
20* nivelul minei *1.1 ^ nivelul minei
Sintetizator de deuteriu:
10* Nivelul sint. (1.1 ^ nivel) * (-o.oo2)* (temperatura max. + 1.28 )
Uzina solara:
20* nivelul uzinei * 1.1 ^ nivelul uzinei
Reactor de fuziune:
50 * nivelul react. * 1.1 ^ nivelul react.
Satelitii Solari:
Temp maxima/4 + 20 energie [aproximarea se face in josper satelit

Capacitatea de depozitare
100.000 + 50000 * (1.6 ^ nivelului [ROTUNJIREA SE FACE IN SUS]) - 1


Energia necesara per ora
Energia necesara minei de metal
10* nivelului minei * 1.1 ^ nivelului minei
Energia necesara pentru minei de cristal
10* nivelului minei * 1.1 ^ nivelului minei
Energia necesara sintetizatorului de deut.
20* nivelului sint. * 1.1 ^ nivelului sint.
Deuteriul necesar reactorului de fuziune.
10 * nivelul reactorului * 1.1 ^ nivelul reactorului * (-0.002 * (temp maxima) + 1.28 )


Timpul de constructie a cladirilor [in ore]
(metal + cristal) / 2500 * 1 / (nivelul uzinei de roboti +1) * 0.5 ^ nivelului uzinei de naniti
Timpul de constructie a navelor si apararii [in ore]
(metal + cristal)/5000 *2 / (nivelul uzinei de roboti +1) * 0.5 ^ nivelului uzinei de naniti
Timpul cercetare [in ore]
(metal + cristal)/ (1000 * (1 + nivelul laboratorului)

Costul de deuteriu pentru misiunea de aparare ACS

Transportor mic 5 Deut/Ora
Transportor mare 5 Deut/Ora
Vanator usor 2 Deut/Ora
Vanator greu 7 Deut/Ora
Crucisator 30 Deut/Ora
Nava de razboi 50 Deut/Ora
Nava de colonizare 100 Deut/Ora
Reciclator 30 Deut/Ora
Proba de spionaj 0.1 Deut/Ora
Bombardier 100 Deut/Ora
Satelit solar 0 Deut/Ora
Distrugator 100 Deut/Ora
RIP 0.1 Deut/Ora
Interceptor 25 Deut/Ora


Costurile de deuteriu

a) in sistem

1 + Aproximativ [combustibil * ((1.000.000+5.000*distanta)/35.000.000) * (%/100 + 1)^2]
1)^2]
Combustibil = consumul de combustibil

exemplu:

1 transportor mare de la 3:22:1 la 3:22:2 cu viteza 100%
- combustibil --> 50/BC => 1*50 = 50
- distanta --> |2-1| =1
- %[viteza] = 100
1 + aprox[ 50 * ((1.000.000+5.000*1)/35.000.000) * (100/100 + 1)^2]
1 + aprox[ 50 * 0,0287142 * 4]
1 + aprox[5,74284]
1 + 6
= 7

b) intre sisteme

1+aproximativ [ combustibil * ((2700000+95.000*distanta B)/35.000.000) * (%/100 +
1)^2]
distanta B este distanta absoluta dintre sisteme

c) intre galaxii

1+ aprox[ combustibil * ((20.000.000*distanta A)/35.000.000) * (%/100 + 1)^2]
distanta C este distanta absoluta dintre galaxii.

Consumul de deuteriu
Cum se consuma deuteriul:
25% Cand este lansata flota
25% Cand pentru oprirea flotei cand ajunge la destinatie
25% Ca sa se intoarca de la destinatie
25% Cand pentru oprirea navei cand ajunge flota inapoi acasa
Intr-o misiune de mutare daca nu s-a activat reintoarcerea flotei in timpul misiunei se consuma doar 50% din deuteriul cerut]

Viteza reala a unei nave
Viteza de baza * (1 + Nivelul motorului * Bonusul motorului)
Bonusul este de : 0.1 pentru motor pe combustie , 0.2 pentru Motor pe impuls si 0.3 pentru motor hiperspatial.

Timpul de zbor [in secunde]
a) In sistem
10 + (35.000 / % * ((1.000.000 + (Distanta de planete) * 5.000) / viteza) ^ ˝)
b) Intre sisteme
10 + (35.000 / % * ((2.700.000 + (Distanta de sisteme) * 95.000) / viteza) ^ ˝)
c) Intre galaxii
10 + (35.000 / % * (((distanta de galaxii) * 20.000.000) / viteza) ^ ˝)


Numarul de nave necesar pentru N% sansa de luna

(100000 * N) / ((metal + cristal [costul navei]) * 0.3)

Distrugerea lunii
]Sansa ca luna sa moara
(100 - (Diametrul lunii) ^ ˝) * (numarul RIP-urilor) ^ ˝
Sansa ca RIP-ul sa moara
((Diametrul lunii) ^ ˝) / 2

Raza unui Phalanx
(Nivelul Phalanxului)^2-1 sisteme

Cantitatea de resurse capturata
Vei lua jumatate din resursele prezente pe planeta [desigur, doar daca ai capacitatea necesara de transport]

Ex: Daca ataci o planeta care are 20.000 metal , 20.000 cristal si 10.000 deuteriu, vei fii capabil sa furi maximum 25.000 resurse

Algoritmul de capturare:
1/3 din capacitatea de transport se umple cu metal
1/3 din capacitatea de transport se umple cu cristal
1/3 din capacitatea de transport se umple cu deuteriu
Daca inca mai ramane capacitate de transport se va umple in cantitate egala cu metal si cristal


Rachetele interplanetare
Raza de actiune
(Nivelul motorului pe impuls)*2-1 = Numarul de sisteme in care racheta poate zbura [stanga si dreapta]
Viteza
30 secunde in sistemul din care sunt lansate + 60 secunde la fiecare sistem in plus
Nota: Rachetele nu pot fii trimise dintr-o galaxie in alta.
boronks
boronks
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 83
Varsta : 39
Data de inscriere : 04/07/2008

https://cosa-nostra-forum.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum